Sebuah Ilusi Optik

Posto

Lama aku tak post… aku sebenarnye sedang mengalami satu perubahan paradigma hidup. Satu manifestasi kehidupan yang bakal merubah perjalanan kehidupan aku…

Kekadang tu aku terfikir. Aku menulis ni untuk ape? Kebanggaan, untuk dipuji, untuk mendapat nama dan terkenal cam Usman Awang. Atau untuk sebuah karier. Haha yang ni aku rasa tak mungkin. Ataupun untuk peringatan mengenai hala tuju hidup yang singkat ni tentang ke mana kita dan dari mana asal-usul kita. Peringatan utk aku dan sesiapa yang membaca blog ni. Untuk dijadikan sebuah iktibar dan pedoman dalam hidup. Dan tak terkecuali, aku membuat sesuatu perkara untuk kepuasan diri…Itulah yang aku bagitau penemuramah masa di‘interview’ pasal kenapa aku nak jadi engineer!. Haha….. the worst interview so far! Insya-Allah. Satu masa nanti, korang akan menyesal sebab tak amik aku, seorang jurutera berbakat, kreatif, dinamik dan berwawasan. Seriously….

No comments: