Sebuah Ilusi Optik

Projek JutaWang

Semalam aku tgk rancangan Usik-Usik kt Astro. Hos dia Chef Wan. Pastu ade tiga tetamu jemputan, Siti Norhaliza, Irfan Khairi dan Azlina. Aku rasa ini pasal orang yg berjaya jd jutawan. Siti semua org kenal mmg jutawan, Irfan lak aku penah baca pasal die jd jutawan masa umur awal 20-an lagi. Die mmg famous dlm komuniti internet ni sbb die kaya pun melalui internet. Die penah kuarkan buku “Rahsia Jutawan Internet”. Kaya die ni tp pakai selamba dek je. Azlina, ntah sapa tp aku rasa jutawan gak laa… Aku harap dlm masa setahun lg Chef Wan buat balik program ni dan panggil 4 org lak. Siti, Irfan, Azlina dan Aku. Hahahaha. Gelak panjang. Aku skang sedang mengusahakan satu projek yg boleh memberi pulangan lumayan kt aku. Aku namakan ia projek JutaWang.

P/S: Susah jugak nk buat bisness ni… Banyak lak benda kena buat!!!

No comments: