Sebuah Ilusi Optik

Blog yg Hilang

Adakah aku sudah terlalu tua? Atau adakah neuron2 untuk mengingat aku sudah hilang dengan cepat? aku pun tak tau... tp 2 ari lepas aku baru je create satu blog utk ganti blog ni. tetiba aku lupa lak password. Sbb password aku memacam dan x sama antara satu ngan yg lain ( so, bg sapa2 yg dpt password aku tu utk satu benda jgn harap boleh bukak benda lain lak!).... Tajuk blog tu agak jiwang "Diari Seorang Lelaki". Ari ni aku try bukak guna Blogger, last2 dpt bukak blog ni lak. Bagus gak!! Kt bwh ni post pertama aku utk blog tu ( nampaknye terpaksa berkubur- sbb aku ingat nk teruskan dgn yang ni)

Bismillahirrahmanirrahim. Akhirnya........ sebuah blog berjaya dibuka oleh aku!! Sebenarnye ini blog aku yang kedua. Yang pertama tu aku dah tak ingat apekejadah namenye. Adela dalam 1-2 taun lepas. Tp sebab aku takde mase nk update.. blog tu berkubur tanpa nisan. Aku harap yang ni dapat bertahan lama.Diari seorang Lelaki. Apa signifikannya untuk blog ni? takde langsung... Mase aku nak sign up. kena letak name blog. Aku lak blur kejap. Tak tau nak taruk ape. Last2 aku amik tajuk lagu "Pretty Ugly" ni. Boley tahan gak le. Slalu kuar kt radio ntah ape tu yang slalu kate die radio no. 1 kt Mesia ni... Tp, aku harap korang yang search kt yahoo ke, google ke pasal lagu tu and jumpe blog aku ni tak marah kt aku. haha!Untuk tidak menghampakan sesiape yg search pasal lagu tu... kt bwh ni lirik "diari seorang lelaki" by prety ugly.

Dari semalam ku tunggu
Fikir kau pulang ke pangkuanku
Ku dengarkan lagu cinta
Pilihan terbaik kita
Ku mainkan cd berulang
Lupakan segala ucapan
Perpisahan yang kau pinta

C/O :Benar dikau ku cinta setiap detik ku puja
Kau sering perhatiku sambil belai rambutmu
Tak ingin aku lupa kenangan yang tercipta
Belikan aku diari ku tulis setiap hari

Terjaga dari tidurku terima panggilan dari jauh
Katakan saja kau rindu setahun ku hilang arah
Ku tempahkan tiket sehala malam ini kitakan bertemu
Tunggu di bawah lampu

Bridge :Bercinta, berkasih bagai Adam dan Hawa
Bergaduh, selisih buat kita sempurna
Janganlah dipendam luahkan perasaan
Tiada benci, iri hati itulah destinasi

p/s: pretty ugly adalah salah satu band kt malaysia ni yg aku suka selain dari Butterfingers dan otai rock cam search, wings dan lain2 (sorry: boy band aku tak layan). Suara penyanyi dia ada ala-ala macho rock dan muzik die lak lain dr yang lain. orang kt husky. Boley layan la...

No comments: