Sebuah Ilusi Optik

AKU KAYA..

Tak disangka-sangka. Smalam aku mendapat durian runtuh. Serius. Secara total. Pulangannya ialah RM111,478.90. Aku sendiri tak percaya. Tapi memang ada dalam buku bank. Btul-btul ada. Aku dah tengok banyak kali. Memang ada. Tak dinafikan secara jujurnya duit tu ada. Bukan tipu. Aku dah kaya rupanya. Haha..

Alkisahnya, 3 bulan lepas. Aku join projek kawan aku. Asalnya hanya nak membantu. Tapi dia menolak. Dia kata join a skali. Kiranya aku ada sher la. Dan smalam. Dia kol. Dia kata. Ada nampak duit sudah masuk ka? Aku terus check dan... hahahaha.. Memang ada. Aku gembira. Aku ingat lepas ni bley a wat blanje kahwin. Takpun wat bayar downpayment kete Persona sebijik. Takpun wat beli banglo atas bukit. Takpun wat gi jenjalan. Gile a.. duit ada. Hati gumbira! Haha

Tut..tut..tut.. (bunyik loceng henset)

Cilakak.. mimpi rupanya. Hampeh btul..

2 comments:

kamar hati said...

ceh ceh ceh...hampes tulll....igtkan betul2 td...sibbaik jenis baca sampai habis...klau tak sure dah kean tipu td...hihiihih....

mimpi itu mainan tidur... (",)

Yana Ismail said...

baru ingat nak suh blanje td:p
ha ha ha.joking!